tisdag 31 maj 2016

sååå lite kvar och ändå känslan av evigheter med tidssstress.

jag är ju så smart, det här med att skjuta upp. Hur tror jag att jag ska få till ett bra arbete på två dagar. Dessutom är jag så dålig på att skriva då jag har så svårt att komma igång och känns det inte bra tar det ännu längre tid. så nu sitter man här med blockering och panik. Kommer i princip ingen vart. Så jädrans trött på mig själv. Gör jag så här nästa år också blir det inte roligt för mig, ska komma på hemska avskräckande straff :p Fast hjälper inte nu. i och för sig kan ju komma ett straff i form av att det blir ett års uppehåll om inte alla poängen plockas in. Dessutom tycker jag bara att det är så pinsamt när det blir så här dåligt. idag måste jag göra en viss mängd och jag har inte ens kommit en fjärdedel. Lycka till eller nåt. Hjärnan och kroppen bara stänger av och vägrar samarbeta. Helt sjukt hur man omedvetet kan göra det med sig själv. sova en timme nu hade varit skönt. Allt hade nog gått bättre om jag fått sova just nu har jag en period då jag verkligen inte kan somna. sover 4-5 timmar per natt och det är inte vad jag behöver.

vill bara ruska om mig själv lite och få saker gjorda. hur svårt kan det vara liksom? Hatar källor, tacka vet jag att skriva arbete på gymnasienivå när man inte måste infoga källor överallt hela tiden.
Mellis och ett effektivt ryck sen.... hoppas kan man... träsmak i... också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar