onsdag 4 maj 2016

länge det höll i sig

Dagen började ändå bra ja förutom att jag inte orka gå upp i ottan för att plugga men det höll inte så många timmar förräns det började tappa och ja sen så bara dök allt... men men varför gråta över spilld mjölk, nya tag eller nåt. Fast nu är det ju svårt att komma igång när man redan är neråt och trött.
Jaja man kan ju inte vända allt på en gång så får försöka fokusera på det jag klara :p Och dagen är ju inte helt slut än.

Älsklingen fick bästa nyheterna idag och jag är glad för hans skull samtidigt är det saker som gör mig ledsen rent egoistiskt. Vet inte riktigt varför heller. eller jo. öppna och stängda dörrar.
struntsamma blir svårt att skriva om här. Det känns verkligen som våra vägar är på väg bort från varandra nu vare sig vi vill eller inte. Men det kanske är dags. Vi kanske har kunnat ge varandra det vi har kunnat och nu är det dags för annat. Ja vi får se... Känns bara ledsamt, lite sorgligt...

Trevligare är ju vädret iaf =) Maj kan det där.
Istället för att plugga har jag googlat rundor och tagit fram alla reklamblad jag har sparat när jag hittat något i balkongmöbelväg som jag gillat. Största svårigheten är ju att få hem det. Men annars har jag hittat en del som skulle kunna vara i min prisklass. Skulle behöva hyra en chaufför och en van sedan när jag får pengar som kan hjälpa mig få hem en del otympligt jag vill köpa och det är ju lite utspritt med. Men men själv är bäste dräng eller något.

nä om man på tal om balkongen bara skulle ta riktigt ledigt istället för att sitta här och inbilla sig att man ska få något gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar