lördag 27 juni 2015

tråkigt eller vilsamt

ingen höjdarnatt direkt. Lite som "det blir värre framåt natten, ligger vaken, tänker på dig.." typ nåt sånt som björn skifs sjunger. Jag borde så bara somna direkt vid nio och inte ligga och tänk och tänka lite till. jag och tankar på natten är som om jag var påverkad av något. inte alls vid mina sinnes fulla bruk. Jaja får försöka behärska mig.

som vanligt blev man väckt i ottan av barnbarnet... idag känner jag bara så att jag inte alls kommer sakna deras liv och röra att det är en evighet kvar tills de äntligen försvinner.Är lite så nu när det e så mkt att fixa för henne och jag får hålla reda på det och det hela tiden är: javisst, ja just det osv. Men man får ju hjälpa till lite. Hon hade dock inte tänkt på att fixa nån som kan köra hennes saker även om det inte är så mkt så är ju inte så att man tar det under armarna men får ordna sig...

huvudvärken håller sig envist kvar. inte mycket nytta gjord idag men läst min bok, städat toaletterna och gått en liten runda. och ja denna semestern skulle jag ju läsa mkt så egentligen är det rätt. Hade egentligen lite andra planer för dagen men kommer tid för det med.
syster påminde mig igår om att vi återigen missat irlandsfestivalen. var ästan sugen på att åka dit själv men kunde inte samla tillräcklig energi för det. de få gånger jag har försökt göra nåt på egen hand har det oftast inte varit såå roligt så...

Älsklingen var här ikväll. bara jag hemma så var rätt skönt att få umgås lite. vi har inte träffats riktigt på två veckor så saknat massor. när jag träffar honom så bara kändes det som om allt var värt det. Försökte tvinga fram ett beslut men e svårt... kändes bra mkt bättre att prata på riktigt än i telefonen iaf. hatar denna situationen, rent ut sagt så suger den. älskar älskar honom. sättet han tittar på mig, sättet han älskar mig.

lyckts göra av med alla mina pengar också så blir en kul semester, och kul utekväll med syster haha. jaja ska komma pengar nångång inom det snaraste hoppas jag.

men snart har jag min lght tillbaka... hälften klart för att kunna börja plugga till hösten... fokus fokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar