torsdag 18 juni 2015

Närmare det nya än det gamla.

Jag är fortfarande fast i det gamla men det börjar kännas som att det nya faktiskt kan bli av, inte bara fantasi utan realitet. Hoppas det iaf.
Sökte på csn och fick besked efter bara en dag att jag kommer få pengar för att finansiera mina studier så nu ska jag bara komma in också sen fi nä unga ursäkter. Jo att jag inte tagit tag i pluggandet så blir att göra det nästa vecka och ta tag i att komma in i en labbrock med mina tjockisarmar.

Idag har jag rymt hemifrån för att bli ompysslad av min gulliga syster. Fick lunch, frisörbesök och presentkort. Så idag blev det sushi till lunch, aningens annorlunda dock. Och sen blev det färgning av håret och klippning. Inget drastiskt men nöjd :-) och jag som verkligen inte gillar att folk rör mig men tyckte faktiskt detta var behagligt. Kanske ska lyxa till det nån gång om året med frisör.

Inget nytt om älsklingen. Glad att det ändå blev en månad i tomrum känns som att det kommer bli lättare då, sen...
Nu är det mer "gör ont en stund på natten men inget på dan"
Imorgon midsommar. Ser framemot det faktiskt. Glad att jag o syster hann prata lite idag redan.
Lite sol hade dock inte varit fel :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis till ditt nya liv! Börjar det röra på sig i rätt riktning så fortsätter den positiva spiralen! Alltså blir det fler bra saker i ditt liv!
    Glad Midsommar!
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :-)
      Ja jag hoppas det.
      Hoppas att du hade en bra midsommar.

      Radera