måndag 15 juni 2015

that's it eller inte.

varit sega dagar, dåligt med sömn.
Igår trodde jag att saker och ting med älsklingen skulle komma till ett avgörande men sluta inte som jag trodde och nu fortsätter jag dingla i ett hopp som inte finns.
Orkar inte skriva så mkt om det men just nu e jag trött p religioner och kulturer, traditioner...
jag bara så borde släppa taget och inte klamra mig fast i den lilla tråden av hopp som egentligen inte finns. men ja... träffa han iaf igår och fick en del svar som jag behövde och känns väl lite lättare på så vis men detta suger...
Ibland gråter jag förtvivlat, ibland styr hjärnan och tröstar det är bäst så, ibland är saknaden för mycket och ibland känner jag glädje över det jag trots allt fått...
Men denna veckan tänker jag förtränga, och efter igår så finns egentligen inget att berätta så skönt det...  ska fokusera på annat...
vilket inte gått så bra än så länge... stirrat på datorn till ingen nytta, stirrat på todolistan utan att bockat av något. Tittat på balkongen o all annan röra utan göra något åt det.
Skön fm iaf då barnbarnet varit på dagis och dottern en sväng på stället där af har sina ungdomar typ.
Minstingen sov otroligt länge så man märker ju att hon störs annars av rösslet här.
Önskar jag också kunnat sova ut någon gång.
Gått bra ett tag med mellandottern men nu känner jag att vi börjar gå varandra på nerverna igen...

och vart tar sommaren vägen??

Men jag läste en blogg och även en som länkat det till facebook hur viktigt det är att tänka positivt för att må bra. Inte alltid lätt men finns inte så mkt annat att göra så ska se framemot veckan iaf.
Imorgon kommer sonen hem efter sitt lilla äventyr =)
imorgon kommer även dottern och svärsonen hem.
sen får vi ta och handla o fixa lite till midsommar på ons.
På torsdag ska jag smita till malmö och få min födelsedagspresent av syster =)
på fredag firar vi midsommar enligt tradition hos min pappa. och då sover även syster med familj över.
så ska bli skönt att få lite att göra ist för att grubbla och tänka på sånt jag inte vill tänka på.

Den här sommaren kommer ju bli händelsefylld iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar