tisdag 16 juni 2015

Då så...

Idag känns saker aningens bättre... gäller ju att tänka positivt :p
lite mer sömn och två fm med bara minstingen hjälpte lite också.
Sen kanske jag är lite taskig men nu när jag vet att, vilket jag egentligen visste innan också, att älsklingen tar det lika hårt som mig men kanske inte bara av samma anledningar gör på något vis det lättare. Jag får rycka upp mig, kan inte hälla salt i hans sår och vara jobbig.
ja vi får se, skriver mer om det nästa vecka...

idag skicka jag in ansökan till csn. våga egentligen inte. för jag är 75% säker på att jag inte kommer få några pengar, skulle ju vara så typiskt men nu hoppas jag få besked av dem innan jag får från skolan. jag är mer säker på att komma in än jag är på att få pengar.
så nu ska man bara vänta några veckor till på flera stora saker här i livet.,. så får man se vad som kommer förändra sig inom närmsta tiden.

nähä fixa lite här innan gästerna kommer. sonen har precis kommit hem.
ska man försöka få allt att rulla på nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar