måndag 21 juli 2014

Kunde varit bättre

Så då kom minstingen hem igår igen. Överlycklig över sin vistelse. O är hon glad e jag glad. Dock var det flera klädesplagg som saknades o då kan man undra vad vitsen är med klädlistan jag fyller i men det är ju världsliga saker. De hade hunnit med stranden, bowling, hembygdsparken och lång cykeltur så roligt för henne. Efter en halvtimme kom man på hur krävande hon är med sitt evinnerliga pratande/tjatande/malande hehe <3

Bråka massa med älsklingen,  vet inte varför jag stör mig på en massa som inte stört mig innan... Pms e inte hela förklaringen. Börjar bägaren rinna över?
Längtar tills jag ska till syster, bara umgås o sluta tänka en massa. Inte många timmar jag sovit inatt...
Huvudvärk, tycker jag dricker mycket men är nog vätskebrist.

Imorse när jag gick upp kvart i sex hade sonen redan gett sig av till stranden haha. Han berätta att han o kompisen bestämt att göra det. Du vet yolo mamma... Haha. Ja det är rätt. Han messa när han var hemma nästan så jag var lite avis...

Nu är det snart dags att gå in o jobba. Sitter i skuggan där det blåser svalt. Hoppas bli nedkyld tills jag ska in. Olidligt varmt på jobb o inte får vi öppna heller eller jo vädringsfönsterna i sovrummet o i köket men där e tjocka skumgummi så inte så det flödar in luft...

Mina naglar som jag äntligen lyckats få till börjar i vanlig ordning gå sönder *suck*
Fyra veckor kvar av sommaren eller ja till skolan börjar. Av dessa jobbar jag 7, helt ok :-) nog 7 som är semesterdagar. Tänkte hinna åka till Malmö två gånger iaf. Bada i havet flera gånger,  grilla o hänga på gården. Viken festen. Kullaberg kanske om det blir svalare. Malmöfestivalen? O så några dagar i Stockholm o några dagar till då minstingen e på korttids.

Nu jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar