lördag 12 juli 2014

Kom in men..

Dagarna rullar på. Jobbat/jobbar men igår var jag ledig och passa på att umgås med minstingen och sonen som äntligen e hemma igen. Åkte o bada o skulle prova mina barndomars strand. Jag hade dock förträngt/glömt eller helt enkelt inte brytt mig då mina fötter var härdade av allt barfotaspring. Nu kom knappt jag o sonen i och minstingen kunde inte alls. Men vi hade mys iaf och var så skönt bad. Blir det bad utan minstingen åker jag nog dit.
På hemmafronten är det annars irriterat mellan mig o mellandottern, utan att gå in på det närmre.

Det stora är dock att jag kom in på utbildningen jag sökt. Utbildningen jag vill gå på sen o bara testa för att se så alla mina betyg var i ordning så jag kunde söka. O nu kom jag alltså in... Som en av 60. 500 sökande, så många människor fast nog "bara" 120 hade det som förstahandsvalet. O nu måste jag tacka nej. Jag skulle ju börja nästa år, jag är ju inte alls redo, inte alls. O kommer jag få csn? Kommer jag ens klara det? Massa praktik i trean. O allt praktiskt med minstingen, är ju lång väg att pendla. Ett år till.... O då kommer jag säkert inte kunna komma in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar