måndag 7 juli 2014

Finns fördelar eller?

Tänker inte erkänna det högt men lite skönt på jobb, bara en som behöver en o betydligt tystare :-P
Minstingen är minst sagt "jobbig". Lite kul för henne att göra annat med o de dagar jag e ledig denna veckan ska vi bara vara tänker jag. Ja jag får välbta o städa/tvätta/handla/baka men bortsett från det...
Blev en mysig avslutning på semestern igår. Sonen kom så jag, minstingen och äldsta dotten åkte med honom till stranden. Först till en där vi inte brukar vara på men som sonen sa var bättre... Nä inte alls. Spec inte för minstingen så vi lyckades få upp henne till bilen igen o så åkte vi till vanliga stranden. Inga massa stenar, bättre sand, varmare vatten i mindre maneter.
Förstå dyker älskar jag, känns alltid som om jag är tillbaka i barndomen när jag bada i havet som liten. Jag var trött o smågnällig men så glad att vi åkte. Hade riktigt roligt. Evigheter sen man var på stranden med stora sonen o hans kompisar badar inte direkt så han hade kul han med :-) vi är inga solare men lekte i vattnet över en timme :-D
Sen fick vi åka hem för minstingen behövde komma i säng itid. Blev lyckad o trevlig grillning till middag.
O så avsluta jag o stora döttrarna dagen med att se en film om fam dingles från hem till gården. Inget mästerverk men kul o sen sängen.

Inte såå svårt att komma upp idag men kan inte påstå att jag längtat hit.
Varmt idag o svetten har runnit. Regnat lite men inget som märkts av här inne.
Stora dottern hämtar minstingen idag, skönt.
Hvudvärk pga pengabristen men ska väl ordna sig som alltid. Bara 1 1/2v kvar, baggis :-P

Saknar umgås med älsklingen, på riktigt. Var av flera anledningar längesen. Igår sa han en sak som kunde gjort mig upprörd men jag orkar inte. Det är som det är mest suck bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar