måndag 28 juli 2014

I fantasin

Lörnatt lyckades jag sova ut lite iaf. Var verkligen så övertrött. Igårkväll var det återigen full rulle på gårdens barn så förlora man lite där igen. Sjukt hur beroende jag är av att sova. Önskar man var en sån som bara behövde sex timmar, jag vill ha mina åtta. Värmen tar ju rätt hårt den med. Värmen e inte min vän iaf inte om den e över 25.

I lör var vi i viken på vikenfesten, inte spec kul alls. Menlöst men viken e ju nostalgi för mig. Jag sprang ju där som barn. Vi fick sett bandet jag ville se iaf. Stackars metal bandet fick spela för ett par barnfamiljer, lite tidig spelning kanske men gjorde inte mig nåt. O så fick jag ju tittat på min... ja vad man nu ska kalla det. Fin e han iaf. Är lite som när man var yngre när man bara var hur glas som helst om man fick syn på den man gilla. Ungarna puscha på för att jag skulle prata med honom efteråt men nä. Det e så bra så så här. Hälsa när vi ses o få se hans leende. Är så glad att han o jag aldrig gick över gränsen när vi hade tillfällen så inget förstörde nåt. Vissa saker ska hållas i fantasin.
Kärleken i verkligheten då? Är så trött på allt runtomkring så trött, han ville lomma i lör också men nej tack jag sover hellre så på den nivån...

Under uppträdandet drog det ihop sig rejält med massa regn o åska över Danmark. Men hade vi bestämt att vi skulle bada så. Minstingen hoppa dock över det, kändes inte lockande med åskan. Jag o sonen fick ett dopp iaf. Älskar bada i havet efter första dyket är set som om allt rinner av en tillfälligt åtminstone o jag blir så där glad o sorglös :-P

Nä nu är det dags att jobba och där e det inte samma feeling :-P men ett jobb iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar