torsdag 17 juli 2014

ingen aning

Skulle vilja göra nåt men vet inte riktigt vad. hade några förslag men tråkigt att ge sig iväg själv, orkar inte hitta den motivationen.  att börja dagen med en timmes bebis skrik gjorde inte att jag kände någon avslappnad barnfri känsla heller.
Borde väl ge mig ut i solen är ju ändå hyfsat väder, en runda till bibblan kanske har ju ändå böcker som ska lämnas och är gratis haha.
Kanske ska göra ingenting idag och se om det finns nåt att göra i helgen istället.
Huvudvärk och seg.
Millimetrar som invaderar och de är sådär lagom roliga enligt mig. sädesfält precis utanför balkongen så då får man räkna med sånt, gladare när de har betor här ute fast det är ju inte lika fint.

Suttit och kikat på jojosommars hemsida för att se om man kunde hitta lite inspiration till sysselsättning kommande veckor men tyckte sidan bara var allmänt rörig så strunta i det.
har väl lite idéer på vad man kan göra sen när man har lite pengar iaf med de två yngsta barnen så blir nog bra... våldgästa syster lite för jag behöver miljöombyte, skulle behöva lite ensamtid hemma med men det verkar svårare att ordna till...

skönt att vara ledig iaf synd att jag inte jobba idag ist för imorgon när jag har pengar haha.
kanske ska göra räkningarna idag så man vet vad man har egentligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar