tisdag 3 juni 2014

Såna där dagar...

Jag vet inte varför. Jag bara dippade. Småledsen hela tiden, vet inte riktigt varför. Usla jobbdagar, låtit det lysa igenom inte så proffsigt.
Trött på hemsituationen men det får man väl inte säga men skulle vilja ha mitt hem tillbaka, om jag ens någonsin haft det...
Pengar o där e jag mest trött på mig själv just nu. Typ hallå! Vakna! Noll koll o för dåligt engagemang.
Älsklingen o jag skulle stannat vid havet, men är väl så när det är på topp eller nåja uppåt iaf är det lättare att trilla ner. Hans röriga liv, vill inte vara en del av det men svårt undvika samtidigt som jag inte har någon plats... Jag vet inte...

Kommer hem från jobb, fixar med minstingen o sen stånger jag in mig på mitt rum.

Bara idag o sen ledig fem dagar. Storstäda? Saker att avverka på todo listan. Besöka minstingens nya klass. Ev en runda till Malmö. Vanlig städning, tvätt, handling. Ja de dagarna lät försvinna men sen är det bara ett ryck på 1 1/2 vecka o sen semester.
Mellan 18juni till 17aug jobbar jag 15dagar så ska väl hinna med lite sommar iaf :-)
O dottern som kommer hit, sthlm resa, midsommar, grilla, bada, mysa, sovmorgnar.

Men först måste jag rycka upp mig :-\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar