torsdag 12 juni 2014

Sällan nåt roligt

Känner inte att jag har så mycket att komma med. Mest vanliga gnället om hur jag mår och det ät jag själv ofantligt trött på. O så mkt annat händer inte.

Jobbat. Haft bredvidgång av en trevlig kvinna. Nästa på lör av en kille.

Var kattvakt igår till sonens katt. Sonen hade begett sig till västkust skärgården eller vad det heter. En avlägsen ö o tillbringa ett öar dagar med kompisars (bröder) familj. (ja sångaren i outtrigger haha) nästan så man blev lite avis såg mysigt ut.

Hemma... Som vanligt... Dottern blev upprörd när jag sa hon fick flytta till morfars hus om de inte har flyttat till nästa sommar... De kommer bo här forever. O jag har 40årskris o vill göra annat än börja om med barnfamilj. Jag flyttar hemifrån ist.

Tågstrejken måste lösas annars kommer inte dottern kunna åka ner :-( tycker synd om henne önskar jag var hos henne. Hennes sjd har börjat bråka igen minst sagt :-( fan...

Borde inte skriva om älsklingen men sista dagarna har han inte imponerat.

Bakat två bröd! Saknar vara huslig men orken.. 

Skolavslutning imorgon, o möte med rektor/kurator. O minstingen som ska sluta sin klass. Jag har väldigt mixade känslor ang det... 

Jag har fasiken inte kontroll över nåt känns det som...ibland...
Ibland rycker jag upp mig men mest inte...
Vad är felet på mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar