söndag 29 juni 2014

Bara en kvar

Tiden går fort och nu är det bara en semestervecka kvar. Och jag är helt slut. Det blir så intensivt o så på varandra. Jag och mellandottern skulle verkligen behöva en break. Men samtidigt är det ju såklart underbart att få umgås så mkt med sina barn. Kommer inte ihåg vad vi gjort senaste dagarna...
I ons var vi nog en sväng på bibblan. Sonen var här. Vi åt sushi som tyvärr inte gillades av äldsta dottern. Sonen bjöd.
På tors hade vi tänkt ta oss till Danmark men vi blev hemma. En tur till affären och köpte krocket. Sen blev det krocket och grillning. Fredagen var lugn den med. Skicka ut ungarna så jag kunde städa. Yngste sonen åkte iväg med sina kusiner till kusinernas pappa. Lite krocket, lite film.
Igår var ingen höjdare. Dottern ville till köpcentrumet nu när hon hade pengar så återigen en runda dit o nu lär det dröja innan jag sätter min fot där. Börjar med rusta o det var ok, förutom så jädrans varmt o klibbigt. Sen promenera till köpcentrumet. Såååå mycket folk o varmt o f-n o hans mormor. Men gick... Sonen kom dit och var med oss ett tag. Sen bort till Ikea o få lite mat i oss. O vandra igenom det med. Sen var fötter o ben rätt trötta. Hemma igen åtta timmar senare.
Idag får det bli hemma dag, vill vi nog alla fast kanske hållt oss lite för oss själva lite hehe.
Får vi se vad nästa v bjuder på. Förslag finns iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar