måndag 9 juni 2014

Nedräkning

Så då kämpar vi på sista veckan. Sista innan nya pengar o semester.  Ska funka det med känns ok att jobba idag iaf men så har jag också varit ledig fem dagar.
Blir mycket jobb denna sista tiden men bara bita ihop o så jobbigt är det inte. Två av dagarna ska jag ha bredvidgång, en tjej ena dagen o en kille nästa. De verkar trevliga o så men jag gillar inte det. Hade nyligen en man som gick bredvid. Jag blir så jädrans nervös när de ska kolla vad de gör o jag känner mig fortfarande inte som nåt proffs så obehagligt bara. Men jag vet ju att jag vet vad jagvpysslar med men ändå. O så ogillar jag att säga åt folk vad de ska göra men oavsett vad jag tycker så är det ju jag som är den sammanhållande länken här som har kollen, hur det nu blev så...

Känslan jag hade i Malmö tonade bort rätt snabbt men försöker skärpa mig. Igår förck jag städat, finns inte så mkt tid till det sen i veckan. Laga lasagne som vi åt igår, fixa tacopaj till idag. Pannkakor o pastasallad till barnens utflykter. Tvätta o handla så helt overksam var jag inte .. ikväll får det bli lite brödbak.

Haft mysiga kvällar med älsklingen då vi kört rundor lite i bygden. Och kärleken finns men blä för allt runt omkring, verkligheten. Sen har jag börjat tvivla på saker bara för att han måste vara ärlig o berätta saker och är ju inget som hänt eller ska hända men nu är jag full av tänk om... Varför är jag kvar? Såå jädrans gullig kan han inte vara haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar