tisdag 13 december 2011

nu håller jag kväll

känns som om jag har haft fullt upp idag och ändå tycker ajg inte att jag fått gjort så mkt...
idag har ajg städat, handlat, bakat lussekatter, stora pepparkakshjärtan som ska dekoreras o hängas, vanliga pepparkakor och tvättat och slagit in en del av julklapparna...
ja o så fixat mat med jämna mellanrum o diskat med jämna mellanrum...
trött e jag men e en del saker till som ska fixas tills allt e klart... men jul blir det ju oavsett så...

på sistoen har jag börjat läsa en blogg som jag ibland e kluven till men många gånger skriver personen saker som om det kunde vait jag som skrivit det... på sätt o vis har vi mkt gemensamt känner jag fast inte helt såklart...
men jag blir inspirerad, kan hon så kan jag typ...
är inte alls samma väg vi vill gå men parallellvägar kan man säga... och vi har liknande förutsättningar...
vissa saker som skrivs blir som en liten spark till mig själv... blir lite mer tyngd när det inte är jag själv som säger det..
tyvärr har ajg ett annat hinder i min väg men det ska ju kunna gå att lösa det med...
som hon skrev jag är skyldig mig själv det... japps...

nä nu väntar sängen och ledig imorgon så får göra ett sista seriöst ryck. sen blir det jobb resten av veckan och tidiga morgnar men känns helt ok det med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar