lördag 17 december 2011

inte alls i fas...

känner mig hur back som helst inför denna julen, tyckte jag var i fas men...
tog faktiskt time out igårkväll tyckte ajg behövde det... bara jag o äldste dottern hemma... hon bjöd på pizza o jag gick o lade mig vid nio...
massa jobb, jobbar tio dagar i streck nu och är inte ledig förrän julafton även om de gärna vill att jag ska jobba hela julen...
är en på mitt jobb som blev sjuk så hoppar in lite extra, dåligt med tid men pengarna behövs...  känns sådär att tacka nej till juldagarna är ju bra betalt men barnen e ju viktigare trots allt =D

men massa jobb, dålig sömn, förkylning, huvudvärk o julstress är sådär kul... men är ju bara några dagar till sen ska jag göra absolut ingenting på juldagen.
idag skulle vi gjort lite men kör planering ist... och tvättar...

blir nog bra i slutänden... jul blir det ju oavsett, bara jag får slått in paketen så är barnen glada... ja lite julmat med...

svärsonen dök också upp idag så han blir väl här ett par veckor...
hoppas på att få träffa några syskon under jullovet med...
evigheter sen jag träffa älsklingen... hinner knappt sakna honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar