onsdag 14 december 2011

inte glad för länge...

blev till att hoppa in och jobba lite extra idag. inte vad jag hade planerat eller hade tid med men vill ställa upp när jag kan och pengarna är inte fel...
spec som jag idag fick besked om att min hyra nästa år kommer vara ca 1000 kr dyrare :S har fasiken inte råd att betala närmare 8500 i hyra... *suck* jaja inte mkt att be för...
samtal med sonen idag, inte kul det heller han har fått vara för mkt hos sin pappa och är nu ledsen och vill inte dit... vad ska ajg göra :S måste ju jobba... en helg i månaden klarar han väl men två blir för mkt... *suck* än en gång önskar man att minstingen varit som alla andra, hade jag sluppit tvinga dem att åka iväg varannan helg... hoppas kommer igång med stödfamiljen/syster snart igen... dyrt o bökigt det med men bättre för sonen iaf...

ja hann inte med så mkt idag men slog in resten av julklapparna jag har hemma iaf... ska hämta några paket på posten ¨på måndag också så blir lite till att slå in.
skulle bakat idag får se om jag orkar göra det imorgon kväll efter jobb... lär inte bli så mkt tid här iaf denna veckan om jag ska jobba resten av veckan...

måste sova klockan ringer kvart över fem imorgon och det är inte en tid jag vill gå upp hehe... längtar efter en rejäl sovmorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar