torsdag 1 december 2011

inte var dag

idag hörde sonen av sig när jag var på jobb, trevligt =) han ville ses efter jag jobbat färdigt. först hade han väl tänkt komma hit sen ångra han sig och bjöd hem mig på middag ist, (han skulle laga mat till fv också som skulle äta när hon kom hem efter sitt jobb) så vi träffades vid affären o handlade, promenera hem till honom o så laga vi middag och hade allmänt trevligt =) drack lite kaffe innan jag verkligen var tvungen att gå hem för att natta minstingen... storadottern var snäll o laga middag till de där hemma
sonen följde mig hem också.
jätteglad är jag, trevligt och spontant <3
sen hade han fått ändrat schema på jobb o jobbar fm på julafton och sa att han ville komma hem efter jobb och se kalle anka o fika med oss iaf :D på kvällen skulle de till hennes mamma men glad att han kunde komma iaf för egentligen skulle han jobbat em.

nu är det långt över sängdags för mig.. blev lite konstig kväll detta o lär vara trött imorgon men men...
blev jobb imorgon, bra för plånboken men... eller nja går bra...

o på tal om jobb så var ajg otroligt pinsam imorse...
kommer till jobb och vet att låset är bytt men jag har ju nya nycklen med mig.... men... får inte in den i låset, provar o provar men helt omöjligt... jaha typiskt tänker jag fått fel nyckel då :S
får ringa chefen... han ringer o får min sjuka jobbkollega att komma o öppna till mig :s
värst är ändå att när han öppnat till mig o vi försöker få rätt på nycklarna så får jag in min nyckel i låset... hur pinsamt var det då?? haft rät nyckel hela tiden men visst den kärva lite sen också men stopp var det ju inte...
tur man har snäll kollega iaf hehe. han bara skratta o sa att det inte gjorde nåt, kände mig som en dum blondin :p jaja jag är ju snäll o jobbar för honom imorgon iaf :p

sova var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar