fredag 2 december 2011

ingen svamp

usch var lite småsegt på jobb i slutet men annars har det gått hyfsat bra idag... verkar som novembervädret har kommit fast det kunde ju hållt sig väck för min del...
mellandottern messat o vill att jag ska följa med henne o köpa skor efter jobb egentligen orkar jag inte och vet hur glad dottern kan vara efter sin praktik... men jag har frusit hela dagen i mina skor o de läcker in så... och bredvid ligger maxi som jag iaf ahde tänkt åka till nån dag...

så... skopunkten och stora dottern kommer också o möter oss... jag hittar ett par skor som verkar varma o sköna men fula... :s fick bli de iaf... dottern hitta också även om jag fick sponsra henne lite... tycker skopunktens skor bara blir dyrare o dyrare o sämre... måste bli av med vanan att gå dit tror jag...
sen var jag redan trött o hungrig... o det var jag inte ensam om så blev halvkul på maxi...
värsta var att julpyntssvamparna som var det jag ville ha där inte fanns :( *surar* eller jo hade turkosa men skulle ju finnas rosa o gröna också... f-n...
men hitta ett par julklappar o så fick jag köpt nya thermobyxor till de två yngsta. de har abra varsitt par o vem vet det kanske blir riktig vinter o då bbehövs iaf två par... annars är de lite stora så ska ju kunna användas nästa vinter med hoppas jag...
sent kom vi hem också... o trött e jag...
fått ont i halsen... skulle bara fattas en rejäl förkylnin nu :(
måste nog börja äta järn också... jädrans massa kramp i benen på nätterna, trött o illamående... tur dottern har en massa hemma ska jag bara komma ihåg att ta dem också...

i övrigt inte så mkt... eller jo små ångest att jag jobbar så mkt helg så barnen är tvugna att vara hos sin pappa...

fundera på att ta med datorn till jobb imorgon men då måste jag ladda på den o orkar jag gå med den till jobb...

vill gå på nån mysig julmarknad men det kunde ju få vara lite kallare då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar