söndag 25 december 2011

dan efter dopparedan...

har verkligen varit en vecka med fullt upp om man säger så...
blev en massa extrajobb också eller en massa är väl att överdriva men ett par dagar o sen jobba jag natt ons-tors, tänkte att jag inte skulle sova så mkt hade en del till att fixa på torsdagen o sen skulle ajg ju iaf upp tidigt o jobba på fredag så kunde läggam ig tidigt... men då ringer chefen vid fyra fått in sen sjukanmälan o frågar om jag ville jobba natt igen o slippa fredagen ist. lät ju mkt bättre om man bortser från att man inte sovit mer än 1,5 timmar... men på det igen o sen var det skönt att komma hem o få sova iaf fyra timmar... blev inte mkt sovande på natten därefter heller är ju uppekväll :p
o inte inatt heller men kommer väl ikapp nån gång...

skulle vara ledig imorgon hade jag ju bestämt mig för men ja nu blev det jobb iaf... behöver ju verkligen pengarna efter denna julen iaf...
är en assistent som jobbar på ett stlle hon inte trivs på men jag gör det... nu ska hon säga till chefen att jag kan ta över hennes jobb så kan han hitta annat till henne. för enlligt honom måste hon stanna för att ingen annan kommer överrens med brukaren hehe... hade varit så mkt bättre att vara där, dessutom hade det blivit typ 75% bättre arbetstider och närmare att pendla...
får väl se hyser inga större förhoppningar...

nä nu ska jag fixa klart middagen så lite mer om själva julen kommer lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar