tisdag 3 november 2015

Ska bara

Jag ska bara kolla lite här och oj vad intressant kanske bara ska kolla lite här också osv. Fördel med ny dator är att jag ska kunna plugga relativt enkelt till skillnad mot den gamla datorn. Nackdel allt går ju så mycket snabbare så att sitta och fönstershoppa på nätet blir ju en lätt distraktion.
Känner mig sugen på att flytta eller egentligen inte flytta som så utan mer ut med allt och in med nytt, flyttstädning, rensa. Känner att jag vill byta lite färgteman här hemma. Ja en del teman finns ju bara i mitt huvud fortfarande. Tror inte homestyling är mitt gebit egentligen, i tanken men sen ska man hitta och få hem och få det att anpassas till billigt skit man har o så se ut som en helhet. Kan o kan...
Skulle behöva en renovering här också....  Borde planera för ett rum i taget, tömma och bara sätt in det som passar in. tapetsera. Fast tapetsera känns jobbigt. Inte så att jag kan krypa ovanför garderober och skafferier för att fixa.
ja vi får se... blir inget projekt innan jul åtminstone.
Vill shoppa kläder också men är verkligen inget jag behöver så borde bara hålla mig väck från såna sidor...
O så hamna jag på boksida med rea och kampanjer. Tänker det är billigt, jag vill ha. Ja och bibblan är gratis.

Ser framemot jul nu. ska bli mys. Även om affärer förstört allt med att börja med jul långt innan halloween suck. Men nu skulle jag kunna börja... pyssla, baka, inreda... bara för att jag varken har råd eller tid hehe. Ja julpyntning får vänta... litet tag...
planerar för en weekend innan jul med vissa barn också men får se.

Livet känns lite lättare just nu... hoppas det håller i sig...  Borde/måste bara plugga lite mer istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar