måndag 2 november 2015

så det ska se ut

Lite andra tongångar idag. Säger att det är rosentoten som börjar verka.
Gick dock upp i ottan alldeles i onödan insåg jag när jag kom till skolan och inser att inga kurskamrater var närvarande. Ja då börjar vi en timme senare än vad jag trodde... Nåja var lugnt på skolan så fick gjort ett par samtal istället.
Var inte ett dugg nervös inför labbtentan idag. och första labben såg enkel ut men var ett helsike att få rätt resultat, vilket det inte bara var för mig. Men snäll lärare så ordna till sig lite si så där haha. Så godkänt på den. Andra labben var enklare. centrifugera o räkna celler. Fick ut rätt resultat där så godkänd på allt och rätt snabbt gick det så skönt. Glad =)
vanliga tentan på fredag oroar mig inte så mycket värre med omtentan men den dagen den sorgen.

Så full av lyckokänslor idag så jag nästan glömmer bort älsklingen haha
Känner mig taggad att plugga tre dagar nu iaf så får hoppas det håller i sig.
Känns rätt lugnt och skönt just nu annars.

ser sverigequizen med barnen, rätt trivsamt =) Sen ska jag stupa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar