tisdag 27 oktober 2015

plugg plugg och lite annat

Idag känns det bättre... I alla fall för nu... Inbillar mig att jag är i fas med pluggandet, vilket jag såklart inte alls är mer att jag inte riktigt vet vad jag ska plugga, hur mycket etc...  Fast det nya vi lär oss fastnar bra mycket bättre än det gamla vi redan skulle kunna.

Sett mycket av solen, varit ute, tagit ledigt från de icke obligatoriska föreläsningarna på gott och ont. Tänker inte åka ner imorgon för då ligger den kl 15-17, sent och förstör hela dagen. Kunde vara där nere hela dagen också men vill vara hemma och mysa lite med barnen. Det är ju trots allt höstlov. Vi ska passa på att åka hem till min pappa imorgon också.
det är ett räknetillfälle imorgon och så tittar jag på uppgifterna och inser att vi inte fått något facit eller något så ja, borde åkt dit men lite sent nu när jag planerat annat...
Skulle behöva en riktig pluggkompis känner jag, någon att ha hjälp av och diskutera med men får försöka ändå. Allt går eller nåt.
tar ledigt onsdag, sen får jag skärpa mig tors o fre, lördag firar vi halloween och alla helgon.  Sön måste det bli lite plugg då det är labbtenta på måndag. bara jag skriver det känner jag lite panik komma, är inte alls lång tid kvar.

får kanske struktrera upp lite imorgon hur jag ska plugga närmsta veckan =) Känner iaf hopp för denna tentan dock värre med labbtentan och ännu värre med omtentan.

ja får försöka lite nu... Livet känns lite tunggrott men man får göra det bästa av det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar