onsdag 29 april 2015

Ännu ett litet steg

Äldsta dottern var här förra veckan. Kul men minst sagt intensivt. Kändes som vi var hur många som helst.
Men inte bara jobbigt såklart. Efte att sonen snart bott tre år i sin lght blev man för första gången ditbjuden på mat, grillad korv :-) vi hann med marknad som inte var så kul. Fick hem yngsta sonen från Norrland. Såg första två första filmerna av Star wars. 
Här även blivit läkarbesök för att få intyg och den läkaren var inte positiv till privata assistent bolag och beklaga att jag inte pratat med deras kurator först.
Varit på ortooedtekniska och beställt skor till minstingen. Haft samma där i alla år o han e så bra.

Varit på atp idag men bara jag som dök upp ja och chefen. Men vi skulle iaf ha medarbetarsamtal så gjorde inget. Och nya chefen var så trevlig och lätt att prata med så tog upp det som är mellan mig och nya kollegan och även mina planer för hösten och hon var så positiv :-)
Så lite mer allvar nu... E så nervös för att jag inte ska få pengar av csn bara...  Får vänta o se.
En heldag hos älsklingen idag o ja jag vet inte...

O så hade jag lite flirt idag. Tredje gången jag åker med den busschauffören o han e så söt och glad. Idag satt vi o log mot varandra i backspegeln hehe. Åkte liten bit extra innan jag bytte buss. Äsch nåt kul får gamla räntan ha så man vet man lever än...
Två lediga dagar nu. Handla städa och fotboll i regnet. skriva vårdbidragsansökan.
Nä nu är det bussen hem o blir åksjuk av att titta i mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar