torsdag 16 april 2015

Vill ha

Just nu vill jag ha en liten notebook som ändå är bra och skulle fungera om jag börjar plugga... Hitta en med rabatt för 7500...  Sen hitta jag parfymer med rabatt som jag faktiskt skulle behöva en kvinna behöver väl några riktiga parfymer?
Hitta en bra soffa också som jag vill ha för runt 7000 fast kan vänta till senare när dotter o barnbarn flyttar ut... O så hitta jag en billig sång på rea för strax över fem tusen och det vill jag verkligen ha... Och behöver...
O sen tidigare har jag en lång önskelista för att göra om balkongen...
O så en massa småsaker jag vill ha...
O en ny hylla till köket...

Framförallt vill jag ha en trisslott med rejäl vinst på så ordnar sig resten och det borde ju mina barn kunna skrapa ihop tills jag fyller år ;-)

Kliar i mig, så mycket jag vill göra på alla olika plan. O så lite tid, ork, ro...
Kanske ska prova en burk med vitaminer imorgon när pengarna börjar rulla in igen.
Ledig imorgon men blir till att handla, tvätta, frestäda, skicka iväg minstingen o sen åka till älsklingen.  

En tom helg utan måsten hade varit skönt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar