måndag 26 januari 2015

same same

så jädrans trött på detta nu så det e sjukt i dubbla meningar.
orkar verkligen inget, sååå trött...
irriterande trött. sån där pms irritation då det bara susar i huvudet och man bara vill...
barnen r snälla.... och tysta... hemmet i ordning och ändå...
snart kommer dottern och barnbarnet hem slut på lugn och ordning då...
vill bara gömma mig i en grotta och be alla dra åt... jag har ingen lust att göra nåt, jag vill bara sova.
orkar inte läsa eller se nåt avancerat som film...
Vill be älsklingen dra åt ... för att jag måste hjälpa han med en sak som jag inte orkar... 
sur på jobb för man får inte svar...
stressad för saker hopar sig, saker jag inte orkar ta itu med för min koncentration eller ork är icke existerande.
o allt detta för lite sketen förkylning. snorande, hostande, nysande, rinnande ögon, svidande hals....
blä återigen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar