måndag 19 januari 2015

Back to reality

Så då var det vardag igen. Massa jobb denna veckan. Fick dåliga nyheter förra veckan ang jobb. Tog väck sista motivationen typ...  Känns inte ok. Men ska gå på mötet imorgon Open minded sen får man se. Inga bra vibbar såvida jag inte väljer att se det som att ödet skriker igen och sparkar i rumpan. Fast om nu ödet snackar så mycket så får jag hoppas det håller hela vägen.

Är jag i stånd för några förändringar. Är ju en delbsoö ska organiseras osv innan huvudplanen och det kommer kräva en hel del.
För att lösa det skulle jag behöva mer än 4-5h sömn per natt. Jag blir knäpp. Åtminstone trött.
Imorse vakna jag av att halva handen sov och har inte lyckats väcka den än. Dessutom har jag klöst på den själv under natten.
Förra veckan var dottern här på besök under mina lediga dagar. Mys men tiden rinner iväg och ingen lugn o ro hemma men annars mys.
Så tråkigt när jag vinka av vid tåget idag.
Trodde jag redde ut saker med älsklingen men typ samma igen och jag orkar inte bry mig....

Som sagt mkt jobb denna veckan, en del på todolistan, främst ang minstingen. Bökigt. Mkt att ordna ang fritids och ja. ..  försöka fixa till budgeten för första halvåret, fixa 4vs matsedel.
Fick städat undan julen igår bara resten kvar.
Efter jobb idag måste jag till älsklingens lght och fixa en sak. Fixa en sak åt sonen hemma.
Själv vill jag bara sova.    Såå trött.
Mellandottern och barnbarnet ska nog iväg över helgen men lär inte jag märka så mkt av eftersom jag jobbar men men...
Nä en runda till tvättstugan annars somnar jag på jobb :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar