söndag 11 januari 2015

segt som klister

skolan kom igång. Tror båda barnen var mest glada för det faktiskt. Lite skönt att ha något att göra.

Värre med mig jag är så off... sömnen e skit. i förrgår låg jag vaken mellan tolv och fyra, igår lade jag mig vid halv tio dödstrött och somnar vid ett...
Blivit en massa förkyld igen. Jag bara inte orkade så sjukanmälde mig igår... var hemma idag också men blir inte bättre så ja friskanmälde mig idag igen. Rätt eller inte... Får ju ingen ro här hemma heller så kan kvitta, kanske behöver jag bara komma igång. så får köra en annan taktik nästa vecka.

grubblar så mycket på allt och inget. ensam. trött.
Lite stressad inför detta året och dagarna bara går och jag orkar knappt tänka ens. önskar jag visste vad felet är på mig och vad man ska göra åt det...
jaja bara två dagars jobb nästa vecka så hoppas det går.

Läst en riktigt bra bok. mormor hälsar och säger förlåt. Lite sent av mig kanske men men. jag gilla boken om ove också men den här var nog ännu bättre. Alla olika personer, att man inte kan veta vad som döljer sig i en människa vad den personen har för upplevelser. hur den blev till den den blev. Hur allt binds samman av en sagovärld. så pricksäker. och så gillar jag att fast det är kt i den så är det sammanhängande och framförallt trovärdigt. Mycket känslor.

Älsklingen kommer nog hem imorgon eller tisdag. varit borta tre veckor. Funkar inte alls prata i telefon. Är det så illa eller är vi bara dåliga på att umgås i telefon?
Han får inte med sig barnet hem trots att de gav han löftet.s å blir att vänta ytterligare nån månad. O jag som hatar att ställa in mig på nåt och sen måste man ändra sig. Men jag ska inte klaga är ju så mkt värre för honom.

blir inget längre... huvudet orkar inte tänka...
skulle behöva en hälso-livscoach/terapeut... guide, en riddare...

Ja jag vet man har bara sig själv, bara man själv kan rädda sig själv men liiite hjälp??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar