söndag 25 januari 2015

gav upp...

gav faktiskt upp idag. sjuk. ringde och sjukanmälde mig så orkar inte. Värre idag huvudet och halsen fullt av slem, slem i massor. huvudvärk och trött så jag blir galen på allt och alla.
tur nog skulle minstingen på bowling idag vilket var bestämt sen tidigare och sen följde hon med kompisen hem och var borta nästan hela dagen. jag borde sovit men ja... blev inte så. men bestämde iaf att jag inte behövde göra något idag och det lilla jag har gjort har varit mer än tillräckligt...
Pinsamt känner sig som en man med en rejäl förkylning :p
Nu ska jag göra minimum tills jag e frisk jag bryr mig itne. orkar verkligen inte med detta sega, hostande snorande och framförallt tröttheten.
så färdiggnällt.
positivt att jag sjukskrev mig hade så inte orkar med nåt jobb, att minstingen var borta större delen av dagen, mys med sonen (ja förutom ovanstående), mellandottern och barnbarnet borta. så en bra dag att vara sjuk på...  vaknade bara tre gånger inatt och somna inom en halvtimme.
Men måste nog ändå påstå att detta året så inte börjat som jag ville :p Men snart så =) Hoppet finns.
nä blir väl krypa i säng så man orkar få iväg minstingen till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar