måndag 3 november 2014

inte alls

jag giter faktiskt inte mer.
får inte rätsida på något känner jag... för fokuserad och för mkt energi på sånt som jag iaf inte kan göra mycket åt. för lite energi för att kunna satsa på ändringar jag skulle kunna göra även om de skulle kräva mycket på olika sätt.
hjärtat och hjärnan är oense om val som måste tas.
så mycket som drar ner just nu känner jag och även om jag visst stundtals känner mig glad så räcker det liksom inte. Inte när saker iaf är som de är.
Vet varken ut eller in, vill bara vara ifred. se allt utifrån ett tag komma tillbaka med nya tag...

veckan i sig har varit bra. dottern kom ner på besök ett par dagar. sonen varit här mkt. många skratt och roligt familjeliv. lilla sonen har haft en kompis här hela lovet. hela familjen promenera och satte ljus på kyrkogården. Lite sjukdomar här bara som inte e så kul så hemma och vabbar, igen...

Pengarna slut som vanligt ingen energilyftare det heller.

jag har ingen lust att bara stå ut en massa månader till...

(töntiga var vi när vi läste löpsedlar i veckan om en kändisnyhet som vi redan visste haha, lättroade)

hem till gården nu och sen rensa eller städa något... inte bara sitta o grubbla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar