måndag 24 november 2014

Effektivisera lite

På väg hem från älsklingen...  Orkar inte, vill stanna. Nu har vi det bra o nu trivs jag där igen. Fått nån släng av sambolängtan. Bara han o jag i hans lght. Men ja set är ju inte verklighet och jag skulle ju inte vilja vara utan barnen heller, egentligen.
Mkt denna veckan så älsklingen får dra det korta strået. Jag hinner inte allt. Mkt jobb denna veckan, julstädning, få fram julpynt... Vågar inte rota fram det ens... Fördel slipper hämta i källaren, nackdel lyckats pussla in allt i stora garderoben o hur ska jag få tillbaks det?
Handla ska hinnas, bibblan, måste till stan o köpa skor, hockey. Todolistan... Trött bara jag tänker på det.
O jag hade glömt utgifter så ser inte alls bra ut ovanligt nog...

Dags att bli effektiv, sluta gäspa. Järnbrist kanske? D-vitamin? För inte var det rosenrot som behövdes...

Vakna en timme för tidigt imorse, kommer somna försent.... Sover iaf bättre...

Gick bra på jobb idag iaf... Lite saker som skaver men påverkar egentligen inte mig... Men... Ja...
Saknar stora dottern som varit stöttepelare i julstöket sen jag börja jobba ..

Allt rullar på ok bara det där lilla extra jag hade behövt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar