fredag 7 november 2014

mest jämnt...

inte hittat uppåt än... rejäl förkylning på det hela var ju inte det underverk man väntade på heller men vi tar en dag i taget. hitta en karta rosenrot så kör några sådana med.
Njuta av den fina hösten. helt underbart ute när jag lämna minstingen på skolan imorse. dimmig novembermorgon med klar luft. inte spec kallt heller. så min årstid.
todo listan pockar på men jag orkar verkligen inte, inte alls...
Livet borde vara mer än att bara stå ut. jag borde uppskatta det jag har mer men orkar knappt det heller.
Göra det man tycker är roligt för att må bra. Vet knappt vad jag tycker är roligt längre. går ju inte att göra något i lugn och ro här i alla fall.
hade jag börjat sova ordentligt kanske saker hade ljusnat.
om och men...
O med vilken rätt gnäller jag när man läser och ser människor som har riktiga saker att gnälla om..?

Skulle vilja se framemot julen och planera för den som jag brukar men...

Nä orkar inte sitta här o gnälla heller... 
Börja med att försöka få lite sömn några nätter och sen försöka tänka lite klarare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar