söndag 31 juli 2016

snart vardag

bara två veckor kvar sen är det vardag igen. Både vill och inte vill. Just nu slöar jag lite väl mycket så kanske hade varit bättre att göra lite nytta. borde fått iordning lght också som var min plan. kommit en del men rätt mycket kvar om man säger så.
sommaren blev av flera anledningar inte så som jag tänkt riktigt men man ska väl inte planera och ha så höga förhoppningar.
varit så trött idag helst bara velat ligga i sängen hela dagen men med familj är inte det ett alternativ direkt. så varit ute en del och spelat kub med barnen. barnbarnet här en runda också, så söt.
annars känt mig mest pmsig och grinig.
Älsklingen ville jag skulle komma in till stan och möta honom men jag orkar inte...
ska få minstingen i säng sen ska jag se last kingdom och tidigt i säng.
Imorgon får jag väl ta och städa lite och handla lite för syster kommer nog på tis ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar