fredag 15 juli 2016

Ändra tänk lite..

Gillar ju att gnälla av mig en del och det hjälper faktiskt men ja jag kanske ska skaffa en dagbok istället. Här kan jag ju iaf inte skriva allt jag vill ändå...
Sonen och jag hade lite ångest båda idag över att halva sommaren har försvunnit och det har gått snabbt och snart dags för allvar igen. ångest för det... nu har jag ju haft detta sen jag börja med mobil för typ 17 år sen... och byta nummer... nja... och jag har mkt internet på det, 50gb men säljaren som älsklingen köpte mobilen av på siba kollade upp min förbrukning och i snitt använder jag knappt 1gb hehe. Men tänker med ny mobil så kanske jag vill använda mkt... nackdel betala för två abonnemang... Har iaf beställt nytt simkort till det nuvarande numret, behöver ett nano och det har inte jag. Min mobil är ju ändå minst 4 år gammal. Och lite separationsångest för jag gillar ju den bortsett från att den inte vill fungera som jag. Den e så fin. Nya är också ok men liksom inte gullig. Jag är lite störd när det gäller sånt. men ja hinner nog vänja mig vid tanken till simkortet kommer.
Fortfarande inget sommarväder men slipper ju svettas iaf :p KAnske får åka på solsemester nästa år...
Borde ta tag i storstädningen här hemma igen också men nästa vecka är det inget sånt... minstingen ska vara på kortids några dagar och då ska jag försöka utnyttja de dagarna lite. Vad jag ska göra vet jag dock inte än. vad vill jag? vad gillar jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar