fredag 29 juli 2016

uppryckt.

Tvingade mig iväg till syster en runda. Inte för att jag inte vill träffa henne men då jag hamnat i en spiral av stuesittande. Glad jag gjorde det. avslappnat och skönt. Trevligt med sällskap. Pratade om lite allt möjligt och påmindes om att jag faktiskt har haft roliga dagar i mitt liv och gjort en del och att jag faktiskt har saker att se framemot så våra planer på en liten weekendtrip blev lite mer verkliga och ngt att se framemot.
syster kommer upp nästa vecka så det ser jag framemot. får man mysa lite mer med bebin också.

Jag har fortfarande inte kommit in i läget att jag vill ha vardag. kanske för att man har stora barn som inte är "jobbiga" som små även om de börjat lite lite tetiga. till stor del för att jag är så nervös för att börja min egen skola. och en stor del för att jag inte orkar med vardagaen då man hela tiden måste fixa och trixa med passning för minstingen. men med tanke på mitt övertänkande just nu så kan det nog vara bra med lite vardag.

vädret verkar inte följa prognoserna. igår blev det en utflykt till tropikariet och det kanske inte var rätt med tanke på hur vädret blev men var trivsamt ändå. var längesen jag var där.
idag vill abrnen till shoppingcentrumet. märkligt val av dem när de kunde välja saker som minigolf etc. snart är sommaren slut och vi hinner inte med så mkt mer.

nä har inte tid att sitta här mer. glad att jag är över ytan igen iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar