torsdag 2 juni 2016

sakta och då menar jag sakta men säkert

Vi kan ju säga som så att jag ska gå och ladda busskortet idag... inget färdigt arbete i sikte än men börjar ljusna lite åtminstone. Tänker sova hela helgen sen. blir att köpa lite mer energidricka idag och ja jag vet att det är inte är bra, tro mig men...
Älsklingen var här igår men ja vi var nog för trötta bägge två för att uppskatta det. Lite oense om vissa saker han säger också. jag tror vad jag tror... vilket han förnekar. samtidigt orkar jag inte bry mig eller jo om jag har rätt fattar jag inte varför han inte säger det men ja finns ju en liten risk att jag har fel också. Undrar om det inte hade varit bättre att inte träffas alls än under dessa premisser... Men ja inte så att jag har något annat för mig direkt.
vill bra sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar