onsdag 8 juni 2016

börjat lägga sig

så då har jag redan fått nog av det sociala eller folket som är runtomkring mig... jag vill vara ifred, jag vill folk ska göra som jag vill, jag är trött på att säga till att saker och ting ska bli gjorda. Ja jag kan vänta ut och tro mig inget händer då heller.
fortfarande störigt trött också...

idag har iaf operation storstädning tragit igång. spisen rengjord, lyser så vit eller ja förutom runt plattorna men efter tips från syster ska nog det bli bra också...

så mycket mer händer inte i detta livet. gäspar mig igenom dagarna... småirriterad på så mycket, trött och gnällig. Inte alls sån jag skulle vara.

Nu väntar dottern och barnbarnet ute på gården så får väl ta mig i kragen o gå ut o så har snart denna dagen gått. se om jag hinner slänga ihop en cheesecake idag. sonen ska ha middag med klasskamrater och lärare imorgon då de slutar nian så är det tradition. så får man ta med lite hemifrån. och för en gång skull erbjöd jag mig :p blir nog en browniecheesecake. men är kul att vara igång lite med bakandet =)
nä gå ut var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar