söndag 12 juni 2016

inte mycket att säga om det

Inte klokt vad man kunde vara upptagen av att göra ingenting :p Dagarna bara rullar förbi, känner lite panik för att sommarlovet snart är slut men i verkligheten har inte barnen börjat sitt än.
Börjar känna mig lite mer i fas. Njuta av att vara ledig. försöka göra lite nytta... städningen går sådär men jag tar lite itaget. Städade "stora garderoben" som egentligen är ett pytterum där det är insatt ett städskåp o sen inget mer. Fick slängt massor därifrån och sorterat ut. Börjat lite smått på balkongen och fått gjort ett skåp i köket... En bit i taget. har även fått gjort fläderblomssaft av blommor som legat i frysen sen förra året och björnbärssylt av bär i frysen. Har bakat en massa. läst, sett film, umgåtts med barnen. Älsklingen var här en em.
hitta ett skåp i en säljgrupp som jag vill ha till köket. känns så bra mycket bättre än som jag har det nu men kanske för trångt och som om jag hade råd, måste dessutom måla om det... finns det kvar imorgon kanske det är ödet :p
Skulle vilja vara händigare vill måla om alternativt tapetsera om lght men att böka med det själv när det inte är riktigt min grej och med svåråtkomliga ställen även om man har god vigör känns sådär...

Annars går jag mest och vänta på att en labbrapport ska bli rättad så jag vet att jag har tillräckligt med poäng till nästa år. annars blir det pinsamt haha. och fattigt...

nä en dusch o sen snart sängen :p har ju inga större problem med att somna på kvällarna längre iaf, inget stresssnurrande. Imorgon ska jag till skolan för att få tillbaka tentan och genomgång men sen t på em så tänkte hälsa på ena malmösystern då. får ta andra nästa gång. Kan bli skönt att komma iväg en runda. På tis är det sen äntligen skolavslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar