torsdag 11 september 2014

se framemot

Blev inte alls mycket ordning idag heller men vem orkar bry sig om det...
Bråkat en hel del med mellandottern, orkar inte. Allvarligt talat. Vill bara kasta ut henne men så kan man ju inte tänka/göra. Eller.
jag vill ha mitt hem tillbaka. men inte mkt att göra åt det så försöka undvika varandra.

hade trevlig pratstund med älsklingen igår tills han skulle bli dryg och försöka få in lite sårande igen och för stunden just då kändes det men sen la vi på och jag bara skratta för mig själv och orka inte ens bry mig. Bryr mig inte, håll på om du tycker att det är kul och ger dig nåt. att du ska puscha på gränser som ett barn för att testa vart du har mig.
När vi prata imorse och jag var hur glad som helst blev han lite ställd. Risken finns att han testat gränser för mycket att jag slutar bry mig, att jag blir likgiltig...

Nä ska tänka på annat... som att jag kolla upp lite saker som ska få en början. en uppgift jag fått som jag får ta på allvar =)
tänker försöka få till ett besök på Ullared under hösten.
Snart dags att börja planera köpenhamnweekenden.
dottern kommer om ett par veckor över helgen så ska bli kul.
Turen till malmö ska bli kul..
kanske ska jag planera in en kul kväll för mig själv, har man ingen annan så...

Behövs det bara lite pengar :p

Nähä sängen o så tar vi nya tag inför en fylld helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar