tisdag 18 oktober 2016

vad är det för fel

ja jag vet inte men finns mycket märkliga människor här i världen. Jag brukar itne skriva om sånt här men ja. Clowner? for real? Jag undrar hur det går till i deras huvuden när de kommer på att de ska klä ut sig till clown och skrämma skiten ur folk. Kan tänka mig att en del gör det "oskyldigt" men sen finns det ju personer som inte vet var gränsen går, eller om de faller för ett grupptryck... vet inte hur det ska sluta... Idioter. Gör nåt som är kul istället.

Full rulle i skolan, inte varit hemma förrän sju dessa två dagar. Men det är kul. det är bra att inte vara hemma och grubbla... jag är i ganska fasförutom det som hänger kvar sen förra kursen. Men det är mycket i denna minst sagt. imorgon kör tredje grupparbetet igång, snart tenta, snart individuell redovisning. Imorgon ska iaf jag och min ena grupp till patologen för att intervjua en BMA där, kan bli kul. Grupp arbeten i sig är ju en historia för sig själv. Just i denna gruppen är vi 4 och man kan nog inte vara mer olika gällande ambition heheh. Men sånt ska man ju kunna ta också.

förkyld och eländig men håller huvudvärken i schack någorlunda iaf. Rosenrot är också införskaffad.

men ännu en ganska positiv dag, det tar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar