fredag 14 oktober 2016

komma ikapp

Känns lite bättre, inget är egentligen förändrat men ändå. Lite sömn hade inte varit fel.
I helgen hade jag tänkt komma ifatt mig lite så att jag kan starta rejält på måndag. Det är minst sagt mycket nu och med lite som ligger back så är det mer än mycket men ska försöka reparera lite av det i helgen som sagt.
Minstingen ska till kortids så det är rätt skönt. Lite effektiv vila och effektivt jobbande kan vara som behövs och är ett måste. Att göra det man måste är att göra det man vill.
Dock har min höft lagt av vilket är rätt störigt minst sagt.
Jag måste kämpa på även om jag inte orkar men jag får försöka kämpa mig upp för det första jobbiga trappsteget och sen ska det väl bli lättare efterhand. Hoppas. Tror. Jo har bestämt mig för det så det så.
Livskriser får ligga vid sidan lite.

Lyssna på musik igår. Lite sådär nostalgisk. Saknar mina syskon. Saknar älsklingen. Det är lite tomt minst sagt. Men ja så är väl livet. Så gammal nu så man får leva lite på gamla minnen men inte äldre än att jag ska skaffa nya minnen =)
man kan ju bara bestämma över sig själv så är det.

Nu ska jag jobba på lite så jag kan njuta av min belöning som jag längtar efter.
Jag måste visa mig själv att jag faktiskt kan och inte förstöra för mig själv, räcker att jag gör det angående min vikt/hälsa. Jag är inte så korkad som jag själv inbillar mig, måste sluta blocka mig själv.
Kämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar