torsdag 25 augusti 2016

handlingsförlamad

Så mycket att göra och vad gör jag då, jag blockerar mig helt så inget blir gjort. så ligger jag och snurrar på nätterna över allt som ska fixas och blir ännu tröttare och får ännu mindre gjort.
Just nu är det väl mest att fixa med minstingen som känns mest angeläget men börjar reda ut sig för de första två veckorna. att de ändrat morgontillsynen gjorde inget bättre :(  Dessutom har jag många långa dagar men det ska nog lösa sig på ett eller annat vis. jag hatar när man måste be andra om hjälp hela tiden och vara besvärlig.
Med hemmet går inte mycket framåt heller antagligen för att jag måste ta avloppen först och jag så inte vill, känner mig som en unge som vägrar.
Matsedel är på g, handlelista typ klar. almanackan ska också fixas till idag och beställa mediciner.

I em tar vi till vara på sommaren. sonen har semester så blir gårdshäng med kubb och krocket, yngste sonen går dock länge idag men men och ena dottern jobbar.
Mest vill jag nog bara sova. ligger så back med sömnen, måste komma ifatt till nästa vecka. annat som ligger och gror också.

underbart väder :) nåt positivt.
känner bara för att ta min huvudvärk och gå o lägga mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar