måndag 25 maj 2015

segt

Det e segt med allt nu känns det som...
sjukdomar som cirkulerar runt här... stora dottern som inte mår så bra i sin sjukdom och fått mer därtill :( och sen allmänt, förkylningar, maginfluensa, öroninflamtion osv på resten av familjen...
Mellandottern som var så nära en lght men i sista stund bestämde sig ägaren för att han ville ha borgenär, förståeligt men inga vi har på lager...
motivation för jobb är på noll... för att ta tag i mig själv har också åkt ner till noll...

finns ljusglimtar med...
som tex att jag nu tagit tag i saken och ska utnyttja hotellweekenden jag fick av mina barn förra året och de utöka med en natt denna. så tre nätter på hotell alldeles för mig själv är nu bokat =) inte långt bort men i en stad jag trivs i och jag ska ju bara sova haha. dessutom fick jag inte ta billigaste rummet för dem för det var inte lyx nog =) Kan bara de vill <3

men vart tar sommaren vägen. jag är inget fan av värme men detta e ju löjligt... går fortfarande i vinterjacka och vinterskor utan problem...

sova kanske... är en stor bristvara här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar