tisdag 19 maj 2015

Återigen

Inte skrivit på ett tag men har inte så mycket kul att komma med och ja vill man läsa gnäll kan man bara välja ett inlägg i högen för det är väl ungefär samma.
Trillat ner i en svacka igen och svårt ta mig upp men det kommer väl.
maginfluensa på alla håll o kanter hos flera...
går inget vidare alls med älsklingen.
lyckats fylla år... hela 41... gammal. no return. man ska inte ångra men känner att jag kanske borde gjort bättre men samtidigt vet jag att jag gjort så gott jag kunnat. fast dagen var faktiskt helt ok fast jag jobba. barnen var snälla, en del syskon kom ihåg mig, nån slog på stort :D Den presenten var en morot för att jag ska komma på rätt spår igen känner jag.
ang fel val som jag skrev i tidigare inlägg så kanske det inte var riktigt så ändå i efterhand. En konstig känsla men helt plötsligt kändes det som om jag faktiskt räknades och att det kommer fler chanser som kanske blir bättre =)
passade älsklingens son här ett dygn. han e lätt att ha med att göra men jag känner mig så många ljusår från att ha småbarn trots att ajg bor med mitt barnbarn hehe. Är lagom att låna lite.

Mycket känns jobbigt och segt. sömnen är en bristvara, tårar finns däremot i överflöd. Men ändå känner jag att mkt av det som ska gås igenom nu är lite för att det nya ska kunna komma. Är en brant uppförsbacke nu och ibland kasar jag neråt men ändå på nåt vis lyckas jag hålla fokus på toppen så bara klättra på efter en liten paus. Det kommer bli bättre. förändringar kan ju kräva en del. Borde fokusera först på att ge mig själv lite energi mitt i all röra. beta av min todolista som suger energi. när alla e friska så ska jag försöka få lite pauser från vardagen. fint väder hade inte heller varit fel så man hade kunnat vara ute lite mer och inte gå varandra på nerverna.

barnbarnet var första dagen på inskolningen så nu är det dags för allvar och vardag för honom och dottern. Hoppas på att det blir bra. Men bostad e fortfarande ett stort frågetecken. men ja ett steg i taget, hoppas på det bästa.

ja vi får se. ska försöka ta tag i mig själv igen. så känslig för omgivningen tyvärr måste bli bättre rustad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar