söndag 28 december 2014

Kunde varit bättre...

Såå jädrans förkyld, nästan sjukanmäla sig läge... Småfebrig, enormt rinnande kliande näsa, svidande rinnande ögon, huvudvärk de luxe. Känns inte alls ok nästan som om man var en man, skoja.
Sov i älsklingens lght inatt. Så jag skulle få sova ostört... Men jo förkylningen störde rejält mellan ett och framåt fem tiden....
Jag vill så sova ut, sova bra en vecka. Känna mig piggare. Alltid nåt som stör min sömn... Less på det...
Kan ju hoppas inatt då..  i min egna säng...
Ska bara följa med sonen och vara bärhjälp först. Bära tv apparater. Lagom kul...igår tog yngste sonen ut pengar från "listan" till Xbox one... Lämpligt tillfälle tyckte han. Nu blir det nudlar till nyår o första månaden.. iofs vanlig pasta är nog billigare.
Glad inte minstingen e hemma när man mår så här iaf.
Massa jag borde göra hemma idag med...
Säger bara livet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar