måndag 20 oktober 2014

turbullent och fullbokad

jag är trött, sover dåligt... förhållandet är minst sagt turbulent för tillfället... orkar inte. Önskar jag bara kunde ge upp, släppa taget.
hade jag fått sova hade det kanske varit bättre. vill bara vara ifred, speciellt hemma men inte lätt...

var iväg och träffade syster själv i lör. Avstamp inför hennes bröllop på bröllopsmässa som tyvärr inte var mkt att skryta om. Men jag hade trevligt iaf. träffar henne allt för sällan. Roligt att vi sa samma sak flera gånger samtidigt. Vi e ganska lika men ändå olika.
två dagars jobb avklarat en kvar till långledigt. Imorgon blir det mkt på jobb dessutom... sen fortsäter veckan med utvsamtal, minstingens målning, infomöte på fub, medarbetarsamtal, trollkarlen från oz med huddiksteatern, marknad och utflykt till äventyrsbad. Fullt upp för en sån som mig :p
nästa vecka är det lov men då jobbar jag som mest... trååååkigt.

hade mer att skriva men orkar inte komma på nåt nu. dessutom tjattrar mellandottern :p

sängen, hem till gården, sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar