fredag 29 augusti 2014

Typiskt

Idag skulle minstingen åkt till korttids men såklart blir hon förkyld och bara sådär lagom på gränsen. Stannar hon hemma blir hon pigg åker hon måste hon säkert hämtas igen. Så som vanligt blev det inte som jag tänkt. Nästa gång hon ska dit får också ställas in pga kalas. Så om en månad då.. o då ska nog stora dottern hit. Alonetime vad är det?
Älsklingen och jag "bråkar" så mkt, vet väl varför men jag känner mig på gränsen (igen).
O så är jag trött på att minstingen måste ha tillsyn alltid.
Räkna fel när jag betala räkningar också så plötsligt fattigare än tänkt...
Ikväll besök av syster vet inte om det blir nån festival ikväll...  Inte lovande väder...  Mellandottern kunde passa minstingen iaf alltid nåt. Hon tänker samla gentjänster hehe...

Här vill jag vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar