lördag 9 augusti 2014

Jag vill ha en egen måne

Ibland e jag knäpp. Blev inte alls så mysigt här som tänkt men det mesta utspelar sig nog i mitt huvud eller...
Eller jag vet inte.
Vill bara ha ett eget place vara alldeles för mig själv och inte bry mig om nån eller nåt.
Han gick för ett tag sen o vet inte om jag orkar åka hem, ingen större lust. Stanna kvar här lockar inte heller inte mitt hem knappt ett hem alls just nu. Jag är rätt glad att han flytta härifrån ett tag så känns det nte som om jag är i hennes hem iaf. Hade lätt kunnat ta över lght annars för den e rätt trivsam bortsett från för liten toalett.

Så stanna i mitten nånstans. Vet inte vad jag vill...  Kanske bara stanna läsa min bok njuta av att göra ingenting.
Sova men inte så nice säng haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar