torsdag 7 augusti 2014

Njuter av det som går

Igår sov jag äntligen ut, chockad när kl visade tio. Minstingen sov också länge. Men de timmarna förbrukades snabbt nät det var helt omöjligt att sova igår. Fast jag hade en mysig säng då jag ägnade gårdagen åt att tvätta bäddmadrasser, täcken o kuddar. Bort med sommaravetten hehe. Sakna älsklingen och som vanligt tankar som snurra runt. Som pengarna... Tror jag tog vatten över huvudet när det gäller sthlm. Pengarna från fk lyser med sin frånvaro så nu blir det att gå ut med skrammelbössan.... Och hoppas att det ger resultat.

Idag är det jobbdag och i em åker minstingen till korttids. Skönt. Se om jag kan förvalta dessa dagar bra. Måste ju såklart fixa packning o matsäck till resan också. Tvätta... Jag är usel på att packa. Men det får jag ägna söndagen åt. Imorgon ska jag till bibblan annars inga planer. Nog till älsklingen efter jobb idag, var längesen...  Jävla skit i hans hemland. Hans familj är på flykt men iaf vid liv vilket många inte är längre. Finns för mkt skit i världen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar